Followers

06 November 2011

cer tengok ni.. and komen ckit..


haha.. Tadi FOF ade try wat header
for the first timela kan..
and FOF nak mntk pendapat korang..
ok x if tukar jadi header??
or need improvement??

ni yang lama..

yang bawah ni yang baru..


FOF xde la kreatif, but will try..
FOF nak advise dari korang..
korang mesti da pro kan pasal header ni... 
hehe. 
so, bagilah komen sepatah dua kata..  

.dah habis baca ? sila la comment.

10 comments:

ainasuhana said...

kucing putih tu macam pijak kepala kucing lain..

Juliet_iRa~" said...

suka y lama lagi..:D

salam aidiladha..:D

pss : jom join my GA! dpt ole2 CAMERON tau!:)

family of fur said...

haha.. ok2.. fof buat yg len nnt. hehe.. :)
thnx guys

Cik tikah said...

comel tapi cik tikah suka lagi yang lama . hehe..

family of fur said...

hehe.. cmtu fof bio jela. xyah tukar2..hhehe

**::CIKNUURUL::** said...

errr,yg baru tu si kuceng putih tu terpijak laptop n kuceng lain kn,.hehe,.try another sketch,.

Sung Je Kyo said...

ske yg lama lg... tp nice ada improvement...

lyana kamarulzaman said...

yang baru tu shomel la ;) heee

Bella Roast Almond said...

comel..:)

The 'F' Word said...

cute!