Followers

30 October 2011

hancur sudah part 2

sapa da baca part 1 yg hancur sudah ni??
apa.. belum lagi.. isk3..
cepat baca.. cepat... click laju2 k..

yg ni sambungan hancur sudah..
tp entry ni bukan setakat hancur sudah..
da lebur skali da...hahahaa

tak caye? tengok ni
nampak tak yang dalam laci tu?
sume tu bulu2 dari bulu ayam

hancur sudah.. dorang nak main bulu2 tu

3 ekor budak jahat nak mulakan project

tunggu masa je tu.haha

tengok. dorang da start main bulu..
c potato tu tengah nak korek kuokan bulu..


hasilnya k..
da bersepah2 bilik

Korang ni, kalau bergabung, camnila jadinye
ish3..
paling penting...
tu bukan dalam bilik FOF..hahaha
tu bilik my sis..hehe

.dah habis baca ? sila la comment.

9 comments:

Nazirah said...

budak-budak kaki empat ni kalau bergabung, rumah pun boleh runtuh..bukan takat bilik je..

hehe..bolah tahan nakal

family of fur said...

hehe. tau xpe nazirah.. runtuh uma.. nasib kecik.hehe

Citra NaniZam said...

suka tengok jer kucing yg comel.. tp x suka pegang.. takut huhu

LydSunshine said...

Nakalnya anak-anak bulu ni.

Ika said...

comelnye! :D

MissCt a.k.a MuqDeq said...

Adeh.. Nakal tp tu yg membuat kite tersenyum.. Hehe.. :)

riva'i said...

lama tak tengok..

hehehe.
apa kabar nie kucing nya?

family of fur said...

citra> la yekew?? rugi tau xpegang kucing... they are so fluffy.. :)

lyd> hehe. memang nakal pon.. nakal sangat2..

ika> thnx ika :)

missct> hehe.. tau xpe.. buat tersnym, marah.. sumela.hehe

riva'i> hehe.. sllula dtg cni.. kucingnye sume sihat je... makin aktiv :)

Sung Je Kyo said...

piat tinge depa.. heheh...