Followers

07 August 2011

sesi mengigit by potato mucuk

k. kali ni potato nak ajar korang cara2 mengigit..
hahaha.. mehla kucing2 sedunia..
korang tgk camna potato geget ye?






korang kne geget tgn tu...
sambil tu kaki korang pon ikut skali menendang ye??
camtu, baru feel nak mengeget...haha..
pas da geget2.. buat la muka comey cam gambar potato yang last ni..
mesti tuan korang xmarah korang punye..
tgkla.. sbb potato wat muka comey ni,
FOF xmarah pon tau..
haha

(sorila gmbr kabur ckit..)

FOF:  oit potato.. yg ko post entry psl geget npe??
potato:  ala.. potato nak ajar cara mengeget yg bagus..
slh ke??
FOF:  slhla.. kang kucing2 kat luo tu menganas cmno??
ayoyok.. xtau...
potato:  xtakut.. bab potato ajar geget yg tuan dorang xmarah
FOF:   ske atila labu...

ps:  haha.. merepek je pe yg di bualkan ngn potato tu.haha


.dah habis baca ? sila la comment.

2 comments:

nana said...

hi meow..thanks follow blog sy..hehe.nak follow balik x de button follow..huhu :)

family of fur said...

adalah nana.. kat bawah ada yg follower tu..then kat atas pon ada gak.. cube tgk ye??