Followers

05 August 2011

nak makan pe ni??

bulan pose ni, klu nk berbuka, mesti xtau nak makan pe kan??
sume nampak sedap.. tp bila da beli....
xsedap..
mgkn bab puasa, so xblh rasa.. tu xsedap kot..

enough merepek.. skrg bkn nk cite psl mkn berbuka..
tp psl budak2 kecik ni lgi..
hehe..
budak2 ni hah..
dorg xtau nk mkn mknn pe..

apala mknn tok aku ni
aku pon da muat2 msk dalam bekas makanan ni.
baik aku jela menyamar jadi makanan.. 
hope ada org perasan yang aku ni lapa..

ps:  haha.. suoh je org len makan kamo..hahaha..
sabarlah.. belum sampai masa tok makn..
kul 8 kang k??




.dah habis baca ? sila la comment.

4 comments:

she winter said...

hahahahaha. bodo lah ko. buad lawak jah !

said...

aaa kucen comei! kucen saye pulak suke duduk kat sinki nak tunggu makanan..hehe

family of fur said...

she winter> haha. da potato cmtu. nk wat cmne.. diekan ske perhatian..haha

family of fur said...

e> wah.. yekew?? comey tu.. blh ajk die mnd skali tu..hehe.. bab da pndi dok kat singki da tu..hehe coolll o.o