Followers

07 August 2011

korang nak join x kalau.......

korang. korang nak join x if FOF nak buat contest??
FOF igt nak buat tapi takut xde orang pon nak join..
yela, FOF kan dak baru lagi dalam dunia blogger ni..
huuhu.. 

nak buat contest pe sume tu da tau da..
tinggal nak cari hadiah yang sesuai je tok pemenang..
tp nanti bila da cari2, tapi xde orang join...
sedaynye la..  :'(

nanti, FOF discuss ngan adk FOF dulu 
mungkin before raya ni la kot..
pape nanti, FOF update lagi ye??

ps:  hope de la yg join nnt..nervous plak..hehe

.dah habis baca ? sila la comment.

11 comments:

~ FaRaH izzAtY ~ said...

buat la .. nnty frah join :) hehe

CIK PARO! said...

buatla fof! nk join..

family of fur said...

hehehe..ok2.. nnt pape, FOF update ye?? hehe.. thnx korang

Wanie said...

hehe..nak buat contest pastikan contest menarik..mesti ade yg join..chaiyo2 :)

asamasin said...

i will..tp syaratnye jgn la sush...kalu xde org join..bg jer hadiah tuh kat aku..haha

asamasin said...

beria je cik paro tuh nk join.. :D

she winter said...

haha. korang nih lawak lah. pastikan korang ade kucing la eah. haha.

family of fur said...

hehe. fof xbuat susah2.. cume fof mntk korang g amik sedulang air mata nyamuk je..haha.. ok xsyarat ni??hhahaha

family of fur said...

hah. 1 lgi.. ni contest haiwanla.. cat or rabbit..like that..

SoLy SoLicious said...

nice..buat la..heee

family of fur said...

hehe..ok2.. tgh dlm perbincangan.. lgpon tgh mencari hadiah... :)
maybe on this week da kuokan kot contest tu..hehe.. tungguuuuuuu :D