Followers

15 August 2011

ko igt ko sorang je ke boleh online??


tgk dari tajuk korang da tau FOF nak cite ape kan..?
selama ni, aku diam je tau..
and tgk ko online..
ko igt aku xtau gune laptop. tok online..
aku pon taula. aku pon tau tekan keypad2 tu..
xcaye? tengok bukti2 ni k?

I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
V




pe pandang2, kengkang nk online ar.

khusyuk nampak??


mama kengkang:  isk pe la budak2 tu buat kat blkg ni.. bising la.
nk online pon susah..


sambung blk online fb
mama kengkang:  isk pe ni.. fida da ngaku de hubungan ngn mamat sepah??
kne share ni kat orang len ni.. (jd kepochi jap)

snow:  mama, mau men sme2.
mama kengkang:  isk.. menla ngn abg baby.
mama bz ni nk gosip2..

ps:  haha.. mama kengkang pon pandai online tau.
( ni aksi, mama kengkang buat sendri dengan kerelaan ati..
bukan FOF yang buat ye??)


.dah habis baca ? sila la comment.

8 comments:

meowwmania said...

ahahaha...amboiii kemain lagi mama kengkang

eh! kenapa nama dia kengkang huhuu...

♥♥ arabella ♥♥ said...

laa, igt kan pe tadii..hihi:)

kucing rupenye..

syafiqahatta said...

comel^^

family of fur said...

meowmania> haha. mama kengkang nk up to date..sng bergosip.. hehe..
pggl die kengkang bab ms mule2 jumpe die, die jln kengkang. tu pggl kengkang.hehe..

family of fur said...

arabella> hehe.. kucingla.. arabella igt pe??hehehe

family of fur said...

syafiqahatta> hehe.. thnx.. mmg comel pon c kengkang ni

she winter said...

bahahahaha. bongok la ko. wat adk gelak besooo.

family of fur said...

she winter> hahaah.. skali skala :P